۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۸

دبیر ستاد انتخابات اردبیل اعلام کرد؛

جشن همبستگی ملی با انتخاب امیدآفرین

جشن همبستگی ملی با انتخاب امیدآفرین

اردبیل- دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: جشن همبستگی ملی مردم استان اردبیل با انتخابی امیدآفرین رقم خورده است.

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با تمدید زمان رأی‌گیری تا ۲۴ امشب در اکثر شعب رأی‌گیری استان با شلوغی و ازدحام جمعیت روبه‌رو هستیم که نشان از تداوم جشن سیاسی ایرانی‌ها و نمایش همبستگی و اتحادشان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: به طور میانگین میزان مشارکت مردم استان بیشتر از متوسط کشوری است و پیش‌بینی می‌شود آمار مشارکت بالاترین سطح را در سال‌های اخیر به خود اختصاص دهد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: امیدواریم هفت منتخب استان فردا بعد از اتمام شمارش اعلام شده و حضور آنها زمینه‌ای را برای اعتلا و ارتقای استان اردبیل فراهم آورد.

زلالی افزود: مشارکت بالای مردم و علاقه‌مندی آنها به نظام اسلامی یخ سرمای زمستان را در ماه پایانی شکسته و انتظار می‌رود فردا با شکوه هر چه تمامتر جشن سیاسی ختم به خیر شده و لایق‌ترین کاندیداها راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا این لحظه انتخابات در جای جای استان اردبیل در صحت و آرامش کامل برگزار و مردم این استان با حضور گرم در انتخابات، پشتیبانی همه‌جانبه خود را از انقلاب و ارزش‌های الهی نشان داده و دشمن را در کید و حیله خود کیش و مات کرده‌اند.

زلالی اضافه کرد: اهالی استان اردبیل همچون گذشته پای صندوق‌های رأی بوده و سعی کردند تا اولین ساعات امروز تا آخرین لحظات شب در صحنه دفاع از این انقلاب حاضر شده و در این جشن سیاسی و همبستگی ملی مشارکتی جدی داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: به محض پایان رأی‌گیری، شمارش آرا در صندوق‌ها و شعب اخذ رأی انجام می‌شود و با اعلام نتایج از سوی ستاد انتخابات، فردا مردم از راه‌یافتگان به مجلس و رقابت‌های انتخاباتی مطلع شده و قطعاً اعلام نتایج نیز در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد.

کد خبر 6043271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha